Varstvo osebnih podatkov

 

1. Prodajalec mora varovati zasebnost osebnih podatkov vseh registriranih uporabnikov spletne strani www.brick.si in z njimi ravnati v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in drugimi veljavnimi predpisi.

2. Prodajalec zbira osebne podatke kupcev le v obsegu, ki je potreben za izpolnitev svoje obveznosti, za obveščanje o novih izdelkih, akcijskih izdelkih, dostavi promocijskih materialov, izboljšanje odnosov s kupci in preverjanje drugih podatkov, ki so potrebni za spletno nakupovanje. Ob registraciji uporabnik daje osebno soglasje za obdelavo osebnih podatkov za zgoraj navedene namene. Uporabnik tako izjavlja tudi svoje soglasje, da mu prodajalec lahko pošlje sms sporočilo in/ali e-pošto, ter mu na njegov domači naslov dostavi materiale, ki ga bodo obvestil o ugodnostih in novicah v svoji ponudbi.

3. Uporabnikovi osebni podatki so varovani v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in jih prodajalec ne sme na noben način posredovati tretjim osebam. Potrebne osebne podatke posredujemo samo poslovnim partnerjem, da bi uresničili dostavo vašega naročila ali za namen pošiljanja tiskanih oglaševalskih materialov. Kupec ima pravico zahtevati popravek, spremembo ali dopolnitev netočnih, nepopolnih ali ne-posodobljenih podatkov in se glede vseh vprašanj v zvezi z varstvom osebnih podatkov lahko obrne na vodjo zbirke osebnih podatkov.

4. Prodajalec zagotavlja, da e-poštni naslov in druge informacije o uporabniku ne bo posredoval tretjim pravnim ali fizičnim osebam, brez njegovega soglasja. Iz zgoraj navedenega se izključuje vpogled s strani pooblaščenih služb izvršilne oblasti Slovenije, za namene preiskave v skladu z veljavnim sklepom sodišča.

5. Prodajalec ni odgovoren za naključno napako ali napako zaradi višje sile ali drugih objektivnih okoliščin, ki bi lahko po nesreči kršile zagotovljeno varstvo podatkov uporabnika, vendar zagotavlja, da bo napaka odpravljena v najkrajšem možnem času, če je to mogoče.

6. Prodajalec ne more zagotoviti, da bodo podatki na spletni strani brez napak. Če pride do napake, jo sporočite našimi zaposleni, da jo lahko odpravimo v najkrajšem možnem času. Če je prodajalec v dobri veri prepričan, da je opazil resno napako, jo lahko izbriše ali spremeni.

Teme